שתי חידות מעולות

העמוד שלקורליקה
היי! אני קורליקה
אני לא חושבת שאני שווה או מלכה או כל דבר שהשיויצריות חושבות על עצמן אני אחת שמכבדת את היופי שלי ולא אומרת שאני שווה או מלכה או כל דבר אחר כי אני לא לא כל אחד מושלם אבל כמו שאמא שלי תמיד אומרת "לא חשוב היופי העיקר האופי" אני חושבת שאשתלב לא רע XDD<br /><br /><br />אני חצי אימואית [אני לא נראת כזו בכלל אבל האופי שלי זהה לאופי של אימו] אני ממש אוהבת חידות ובדיחות יש לי ידיד שאני די מחבבת אותו [אוקיי מאוהבת >,<] לדעתי היפנית מגניבה ושירים של אנימות באיטלקית מגניבים<br /><br /><br /><br />אני אוהבת פסטיגלים D: מתה על פרצופונים ויכולה להישתמש בהם רוב הזמן XDDDD<br /><br /><br /><br /><br />לכל השואל שישאל לכל העונה שיענה לי על שאלות שלי ולכל מי שרוצה לדעת עליי עוד שיכנס לבלוג שלי<br /><br /><br />והנה משהו לגלעד:<br /><br />אתה מחכה 10 שניות שהמחשב יעלה ואתה מתעצבן<br />גלעד מחכה 3 שנים וסובל<br />אז אם באמת אכפת לכם תעתיקו את זה<br />(זה לוקח רק 10 שניות לעלות כזה דבר)
כניסה אחרונה: לפני 9 חודשים, 22 ימים ו- 22 שעות
הישגים
0
0
0
63
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 2 חודשים, 27 ימים ו- 18 שעות

בשניהם אתם מקבים 4 הצפות [לכל אחת 4 הצפות עם אתם פותרים נכון]ובשניהם אתם מקבלים המון פרסים אז הנה מספר 1:אם אבדת חפץשהוא יקר לך וחשוב לך ואתה מחפש ומחפש אותו זמן רב שלבסוף טתה מוצא אותו-מה הדבר הראשון שאתה עושה אחרי שמצאת אותו?

2:מנחם הביט בכאב בשטפון שהציף את עיר הולדתו. המים עלו וגאו כל העת וכחות המשטרה החלו לעבר עם סירות הצלה בין הבתים כדי לחלץ את ענשי העיר. המים הגואים החלו לעלות לגבה הקומה הראשונה של הבתים ואנשי העיר שעדיין לא חלצו נאלצו לטפס ולעלות לקומות השניו. לפתע נכנסה אשתו של מנחם לחדר ושאלה:"מנחם אתה רוצה לאכל מעוגת התפוחים החדשה שהכנתי?היא ממש מצינת!" מדוע לדעתכם אשתו של מנחם הייתה כל כך שלוה ולא נחרדה מן השטפון הנורא?


קדימה הראשון שיענה יקבל שלל של פרסים אגב לא חייב לענות על שניהם עם אתם יודעים את התשובה של אחת החידות אתם יכולים לענות אבל הפרס יקטן [כלומר למשל בכל חידה 4 הצפות ועניתם על אחת מהחידות אתם מקבלים 4 ולא 8]

תגובות לבלוג
 (לפני 2 חודשים, 4 ימים ו- 10 שעות)
יש עוד תשובה לשאלה שתיים את כתבת השטפון שהציף(הציף זה בלשון עבר)
 (לפני 2 חודשים, 10 ימים ו- 10 שעות)
1.ירים אותו
2.היא עיוורת
 (לפני 2 חודשים, 27 ימים ו- 10 שעות)
אמממ אתם לא הראשונים שעשו תשובה נכונה כך שאתם לא מקבלים
 (לפני 2 חודשים, 28 ימים ו- 10 שעות)

1. אני יפסיק לחפש וישתמש בו.
2. יש שתי אפשרויות:

- הם היו קומה 14 והשטפון לא הגיע אליהם.
- השטפון בכלל לא היה אצלו בעיר אלא רק בעיר
הולדתו.


אחת בתשובות נכונה?
שתי התשובות נכונות?
שתי התשובות לא נכונות?


 (לפני 2 חודשים, 28 ימים ו- 10 שעות)
1.הוא ישתמש בזה
2.היא לא ראתה את השיטפון

נכון??
 (לפני 2 חודשים, 28 ימים ו- 10 שעות)
או חידה טיפשית
 (לפני 2 חודשים, 28 ימים ו- 10 שעות)
תשובה נכונה אבל כדי שאני אגיב לך אתה תצתרך להיות חבר שלי אז תאשר אותי טוב XDDD
 (לפני 2 חודשים, 28 ימים ו- 10 שעות)
1.דבר ראשון אני יפסיק לחפש אותו לא ח
2.נירא לי השיטפון אז הם ראו את זה בטךויזיה ח