בני סכנין - מכבי ת"א 0 - 3

העמוד שלמתניה איל...
כניסה אחרונה: לפני 16 ימים ו- 5 שעות
הישגים
0
0
0
20
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 14 ימים ו- 15 שעות
 

גם אם ממש ננסה לא להיסחף עם גל הטענות של מכבי, לפיהן השיפוט השנה לא מיטיב עם הקבוצה בלשון המעטה, ההרחקה של סקוט סילי בדקה ה-45 היתה לא פחות משערורייתית. גם אבי נמני הושלך ליציע אחרי דברים מיותרים לשופט הרביעי, זיו אדלר.

בדקה ה-57 גם ליאור ז`אן ראה אדום מפוקפק (צהוב שני), כשעד לסיום הצהובים הוכיחו טונות של אופי והעלו את היתרון ל-0:3, עם עוד אחד ממישאלוב ושער בכורה לדולי ג`ונסון בדקות הסיום.

מהלך המשחק
בדקה ה-16, דווקא אחרי לחץ של המארחת, מכבי הגיעה למצב הראשון במשחק, אבל בוזגלו הצליח רק לסחוט קרן מבעיטה חזקה שלו מחוץ לרחבה. בדקה ה-17 עמרי אלון עמד במבחן נוסף, כשהדף נפלא נגיחה קשה של שבחון מ-7 מטרים. בדקה ה-26 מישאלוב ניסה פצצה מ-30 מטרים, אבל אלון שוב היה במקום. בדקה ה-34 היתרון של הצהובים התממש והם עלו ל-0:1. בוזגלו הרים לרחבה, מישאלוב עלה גבוה מעל כולם ונגח פנימה.

בדקה ה-45 סקוט סילי ראה אדום כשהחזיר דחיפה קלה לפטי שדרך עליו. השופט אלי חכמון שלף צהוב לפטי על התחזות, אבל השופט הרביעי, זיו אדלר, התערב ושינה את ההחלטה. אבי נמני זעם וסינן לעבר השופט הרביעי: "אין לך מושג, אתה כזה קטן". מאמן מכבי הורחק בעקבות הדברים. בדקה ה-54 גם ליאור ז`אן ראה אדום מאוד מפוקפק אחרי צהוב שני שלא ברור בגין מה נשלף.

השליטה עברה, איך לא, למארחת. בדקה ה-64 חמד גנאים החמיץ מול רשת ריקה. בדקה ה-68 חלאילה כמעט ועשה את השיוויון, אבל גם הכדור שלו לא מצא את המסגרת. באורח פלא כמעט, מכבי מצאה את ה-0:2 וה-0:3 עד לסיום כשג`ונסון (שער בכורה בדקה ה-85) ועוד אחד ממישאלוב (90) עשו את העבודה.

בני סכנין: עמרי אלון; עלי עותמאן, טל חן, פטי יא יא, באסם גנאים (פרננדו מנדס/61); חיים בנון, עבאס סואן (יניב לוזון/46), חאמד גנאים, חאלד חלאילה (יחיאל צגאי/74); אחמד קסום, אובודו אוקוצ`ה.
מכבי ת"א: דרגוסלאב יבריץ`; יובל שפונגין, איגור תומאסיץ`, אבי יחיאל, שרן ייני; משה מישאלוב, ליאור ז`אן, יוסי שבחון (איליה יבוריאן/46), מאור בוזגלו (ג`ונתן אסוס/72), חיים מגרלשווילי (דולי ג`ונסון/57); סקוט סילי.

תגובות לבלוג
לא התווספו עדיין תגובות