בנות הים פיצי פיצי פיץ

העמוד שלטלי15
חברים
לא קוראים לי טלי קוראים לי עדן ואני מגני אביב שנימצא בלוד באוגוסט ל15 יש לי יום הולדת חגגו לי בת מיצווה כמה זמן שלא הייתי פע חח
כניסה אחרונה: לפני 7 חודשים, 16 ימים ו- 4 שעות
הישגים
0
0
0
444
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 8 חודשים, 13 ימים ו- 6 שעות

בנות הים - דמויות ראשיות

לוציה

 לוצ'יה - נסיכת הפנינה הורודה

לוצ'יה היא נסיכה של האוקינוס הפסיפי שבו לכל בני הים יש סנפירים ורודים. יום אחד כשהיתה סערה גדולה לוצ'יה הצילה ילד שנפל מספינה למיים, כדי להחיות אותו היא נתנה לו את הפנינה שלה ובזכות זה הנער שרד. לאחר כמה שנים החליטה לוצ'יה לצאת אל עולם בני האדם כדי למצא את הנער שהצילה ולהחזיר לה את הפנינה כי בלעדיה היא לא נסיכה אמיתית. לוציה מצתה את הנער שעונה לשם קאיטו אבל לדאבונה גנבו ממנו את הפנינה, לוצ'יה מתאהבת בקאיטו אבל היא תמיד תוהה האם הוא אוהב אותה כבת אדם או כנסיכת בת ים ,והאם הוא מודע לזה שלוצ'יה חברתו היא בעצם בת ים?
האנון

האנון - נסיכת הפנינה הכחולה

האנון היא נסיכה של האוקינוס הדרומי אשר שם לכל בני הים יש סנפירים בצבע כחול בהיר. מארו למשל מגיע מהממלכה של האנון,  האנון היא חכמה מאוד והיא מאוהבת במורה למוסיקה שלה טארו, היא מנסה הכל כדי למשוך את תשומת ליבו אך לא תמיד היא מצליחה, האנון מופיעה כבר מהפרק השני בסידרה והיא זאת שסיפרה ללוצ'יה שאם אדם ידע את סודה היא תהפוך לקצף הגלים שבים, לאחר שהם נפגשו האנון ולוצ'יה החליטו לגור ביחד במלון הפנינה פיארי.
לינה

רינה - נסיכת הפנינה הירוקה

רינה היא נסיכה של האוקינוס הצפוני אשר שם לכל בני הים יש סנפירים בצבע ירוק.רינה מאוד חשאית ורצינית, קשה לה לרכוש חברות חדשות אבל היא הצליחה להתחבר עם לוצ'יה והאנון והם גרות ביחד, רינה גם חברה טובה עם נואל, נואל עזרה לרינה לברוח דבר שחיזק את הקשר בין השתיים, רינה מאוד אלגנטית, היא לא לובשת רק מדי בית ספר ולפעמים היא מתלבשת בבגדי בנים (ג'ינס וחולצה) אבל יש רגעים בהם רינה גם מצחיקה וחמודה מאוד.
היפו

היפו

היפו הינו המלווה של לוצ'יה לתוך עולם בני האדם כדי שהיא לא תעשה דברים טיפשיים, יש להיפו הרבה ידע לחלוק עם לוצ'יה, זה עוזר במיוחד כשהיפו הופך להיות כאחד האדם, היפו גם מאוהב קשות ביורי, אבל הוא יודע שאין סיכוי לאהבה זאת בגלל ששניהם נמצאים בצדדים שונים של המתרס, היפו בעזרת מפתח סוס הים מקבל כוחות עצומים ואז הוא יכול לעזור ללוצ'יה להלחם בכוחות הרשע.
ניקולה

ניקולה   

ניקולה היא בת ים רגילה, היא הגיעה מהממלכה של לוצ'יה והיא מתנהגת כמו האחות הגדולה של לוצ'יה אשר דואגת לאחותה הקטנה, היא הבעלים של מלון שנקרא פנינת פיארי. ניקולה היא גם מושא אהבתו של מאקי-סאן, אבל הוא עדיין אבל על אשתו שנפטרה לא מזמן, למרות זאת השניים ידידים טובים מאוד, ניקולה סיפרה ללוצ'יה ולבנות הים האחרות הרבה מאגדות הים, והסבירה ל 7 בנות הים שהם צריכות להגיע למלכת הים אקווה ראג'ינה עם הפנינים.
.
מדאם טאקי

מדאם טאקי

מאדם טאקי היא מגדת עתידות אשר רוב תחזיותיה מוטעות, לרוב כל הנסיונות שלה לנחש לא מוצלחות, כמו כן אפשר לראות שגם היא נמצאת במלון של בנות הים.
פיורה צ'אן

פורה-צ'אן

היא חיית המחמד של האנון, מעבר לזה אין לה עוד תפקיד בסדרה, די נדיר לראות אותה, ובדרך כלל אפשר לראות אותה שוחה לה באקווריום שלה.
קאיטו

קאיטו    

קאיטו הוא אלוף גלישה והוא גם לומד באותה כיתה כמו לוצ'יה, הוא הילד שלוצ'יה הצילה מטביעה כשהיה קטן, לוצ'יה מאוהבת בקאיטו אבל אסור שהוא ידע על זה כי היא תהפוך לקצף, קאיטו גם מאוד מזכיר את המדריך מנהיג הרשעים, האם יש קשר בין השניים? מבולבלים?
מיצוקי

מיצוקי טארו

מיצוקי הוא נגן פסנטר ידוע ומורה נגינה בבית הספר היכן שהאנון, לוצ'יה ולינה לומדות, האנון מאוהבת בו קשות, אבל הוא מאוהב באחרת - בשרה, הוא כבר נשבע לאהבה עם שרה אבל אהבת בת ים ובן אדם היא אהבה בלתי אפשרית אבל הם עושים הכל על מנת להיות ביחד.
קרן

קרן- נסיכת הפנינה הסגולה

קרן היא בתם יש של האוקינוס של הקוטב הדרומי. לבני הים יש סנפירים בצבע  הלילך, קרן אומנם הואשמה בתחילה כמי שגרמה לרינה לסבול אבל הם תפסו את נואל עושה את זה, היא הצטרפה לחבורה ועזרה לבנות הים להלחם בפיות הרעות.
נואל

נואל - נסיכת פנינת התכולה

נואל היא חברה טובה של רינה וקרן, היא נסיכה של האוקינוס הארקטי, אשר שם לבני הים יש סנפירים בצבע כחול כהה, נואל מאוד חמימה, ואוהבת לעזור לאחרים, רינה הזהירה את נואל שעולמה הולך להחרב, יחדיו הן ניסו למנוע זאת אבל המדריך ויורי הצליחו לעצור אותם ותפסו את נואל בשבי ורינה בקושי הצליחה להמלט, מאז היא היתה שבויה בארמונו של המדריך שגם לכד את הפנינה שלה.

שרה

שרה - נסיכת הפנינה הכתומה

שרה מגיעה מהאוקינוס ההודי כשלכל בני הים יש סנפירים בצבע כתום, כשהיא היתה בחופשה בביתה בהודו היא נשבעה אמונים למיצוקי טארו. כאשר מיצוקי לא ידע שהיא בת ים, שרה גם חברה טובה של קוקו שלמרבה הצער גם נשבתה על ידיהמדריך.
קוקו

קוקו- נסיכת הפנינה הצהובה

קוקו היא נסיכה מדרום האוקינוס השקט ושם לבני הים יש סנפירים בצבע צהוב, למרבה הצער גם קוק נתפסה על ידי המדריך הרשע והוחזקה בטירתו.
תגובות לבלוג
 (לפני 11 חודשים, 24 ימים ו- 22 שעות)
וואו איזה כיף לך אני מהריצה להם
 (לפני 8 חודשים, 20 ימים ו- 22 שעות)
נרשמתי למשחק
 (לפני 10 חודשים, 7 ימים ו- 22 שעות)
סתם לולה מולה שמולה קולה הם ש-י-ע-מ-ו-ם
 (לפני 5 חודשים, 17 ימים ו- 22 שעות)
יואו איזו מהממת קוקו!!!!!!!!!!!!!
 (לפני 5 חודשים, 23 ימים ו- 22 שעות)
ההההההההההההההההההההההההההההההההה אנון♥♥♥♥♥
 (לפני 7 חודשים, 5 ימים ו- 22 שעות)
חחח זאות בת דודה שלי אבל אני שונאת
בנות הים!
 (לפני 7 חודשים, 9 ימים ו- 22 שעות)
לוצייה המהממת את הכי יפה אני מתה להית כמוך גם בלי להיות בת ים
 (לפני 7 חודשים, 27 ימים ו- 22 שעות)
אני החי אוהבת את שיירה ורינה!