הבלוג שלי .

העמוד שלבלוגרית6
כניסה אחרונה: לפני 6 חודשים ו- 29 ימים
הישגים
0
0
0
2
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 6 חודשים ו- 29 ימים
שלום לכל הקוראים !

הבלוג הזה לא יהיה שונה מכל בלוג שאתם קוראים . יהיה בו כל מיני שטויות וכאלה . זה לא בלוג לבנות בלבד , או בלוג משחקים , סתם בלוג מוזר שאני כותבת . הכתיבה זאת אהבה גדולה שלי מגיל קטן . אפילו למבחנים אני מסכמת בכתב . המחשב מלא במסמכים שהם סיפורים לא גמורים . אני סוג של פריקית . אבל הכתיבה שלי לא כזאת . אני מקלידה שכל היד שלי נמרחת על המקלדת באופן מסתורי ביותר ....

בבלוג הזה,  יהיו קטעים מהחיים שלי , שלרובכם קורים ביומיום . אני מוכנה לתת עצה לכל בעיה שתכתבו לי . אפילו אפרסם אותה בבלוג אם תרצו . היום , בפוסט הראשון , אכתוב על אירוע שכולנו חווים אותו . הצורך להיות שונה . אני למשל , שונה לגמרי מהחברות שלי . לגמרי . גם במראה וגם באופי . טוב  ,אנחנו אולי קצת דומות באופי... אז בפוסט הזה אכתוב,  וכמובן אתן עצה שעבדה לי לא מעט .

קרה לכם פעם שהרגשתם כאילו שיש בכם אלפי זהויות , והן נחשפות אחת אחת ? אנשים משתנים . וזה לא קשה עם זה בא ממך . אם מכריחים אותך להשתנות , אתה משתנה לרעה . תאמינו לי , זה נכון . צריך להכיר טוב את הבנאדם כדי לחוות שינוי אמיתי בהתנהגות . ואני לא מתכוונת לשינוי כמו בכל התוכניות ריאלטי האלה . בלי מצלמות , רק אתם והמטרה . זה הרבה יותר קל .

ואנשים לועגים לך , עד כדי כך שאתם חוטפים קריזה ?! גם אם אתם ביישנים כמו שאני הייתי פעם , תביעו דעה . תראו אותי היום . הייתי פעם כ"כ ביישנית שגמגמתי . והנה , זה הפסיק . אל תתביישו להיות שונים מאחרים ! תהיו מי שאתם . אם קורה לכם מקרה מבהיל , תעצרו אותו בקלות ! אבל רק בדרך שלכם .

הפוסט הזה לא נועד שתהיו שחצנים , או סנובים , הוא נועד לכל הביישנים שלא מוצאים את עצמם . גם אני הייתי כזאת , ואני עדיין כזאת , אבל זה ג'וק קטן , כי זה לא ייעלם לעולם , למרות הכול . גם אני לפעמים חוזרת להיות הילדה ההיא , הישנה , אבל זה קורה לכולם . אין מה להיבהל .

אם אהבתם את סגנון הכתיבה שלי , או אותי , אתם מוזמנים להגיב , לשלוח לי בעיות אם בא לכם , ולדבר איתי ! אני תמיד פה בשבילכם .

אז תיהנו , בלוגרית (אתם יכולים לקרוא לי ככה . )
תגובות לבלוג
 (לפני 6 חודשים, 27 ימים ו- 18 שעות)
ממש לא הבנתי את זה שיואו
 (לפני 6 חודשים, 28 ימים ו- 18 שעות)
מה הבלוג???
 (לפני 6 חודשים, 29 ימים ו- 18 שעות)
בא לך ללכת לGMS? זה יעשה טוב