הודעה

העמוד שלerutyru12
חזרתי!!!!!
<object ='clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000' codebase='http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,0,0' width='500' height='50'><param name='FlashVars' value='txt=!!יתרזח' /><param name='movie' value='http://niranbd.com/newcity/glitters/glitter7.swf' /><param name='quality' value='high'/><param name='wmode' value='transparent' /><embed src='http://niranbd.com/newcity/glitters/glitter7.swf' FlashVars='txt=!!יתרזח' quality='high' wmode='transparent' width='500' height='50' type='application/x-shockwave-flash' pluginspage='http://www.macromedia.com/go/getflashplayer' /></object>
כניסה אחרונה: לפני 9 חודשים, 11 ימים ו- 15 שעות
הישגים
0
0
1
552
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 6 חודשים, 16 ימים ו- 8 שעות
 שלום לכולם, היום אני רוצה לדעת משהו שמפריע כמעט לכולם, כותבים מספרים בתגובות. לא ברצינות אני שואל אתכם במה זה עוזר? יופי אני ראשון אז? לא רגע ברצינות עכשיו אל תשימו רגליים על השולחן ותגידו "איזה דביל הילד הזה..." אולי אתם צודקים שגם אני פעם כתבתי מספרים אבל התחלתי להבין שזה.. נו כאילו ברצינות איך זה עוזר? וגם הכי מוזר שאפילו שאתם לא המספר הזה אתם כותבים "1!  אף אחד לא אמר!! "    תגידו נו מה יש??? אולי די אם זה? מה זה נותן? אם אתם רוצים נקודות אז פשוט תכתבו את דעתכם בקצרה על המשחק: זה גם לעניין וזה גם נותן לכם נקודות... אז אולי מספיק אם זה? אפילו אם יש ילדים שלא קוראים את הבלוג הזה, אני אומר לכם אני יעשה לזה סוף !!!!                                     אז עכשיו תעתיקו את התגובה הבאה לכל משחק שאתם נכנסים אליו:

תפסיקו לכתוב מספרים כבר!! מה זה נותן? כבר רואים באתם מגיבים איזה מספר איך זה עוזר לכם להגיד שאתם ראשונים או שניים וכו' ...    מי שמסכים איתי להעתיק את התגובה לכל משחק שהוא נכנס אליו!!
 
מקווה שהרבה יעתיקו את התגובה! יאלה בואו נעשה סוף לזה!
תגובות לבלוג
 (לפני 6 חודשים, 7 ימים ו- 22 שעות)
אני אמינם טוב לא רע אני עוזר לסבתות לחצות כביש
אני טוב
 (לפני 6 חודשים, 13 ימים ו- 22 שעות)
תגידו לי שיש להם תרופה
 (לפני 6 חודשים, 13 ימים ו- 22 שעות)
תגידו לי שיש להם תרופה
 (לפני 6 חודשים, 14 ימים ו- 22 שעות)
איתן תקשיב לי טוב טוב רוצה לכתוב בלוג,אתה לא תכתוב לי ככה בצורה כזאת "אז עכשיו ככה","אני אעשה לזה סוף".
תגיד לי אל מי אתה חושב שאתה מדבר יאללה,אולי אתה צודק אבל אליי לא תדבר ככה אתה מבין!
 (לפני 6 חודשים, 15 ימים ו- 22 שעות)
אני חש תצמי לא אלה עושים ככה סתם תגובות
 (לפני 6 חודשים, 16 ימים ו- 22 שעות)
רעיון טוב
 (לפני 6 חודשים, 16 ימים ו- 22 שעות)
סתם צוחק
 (לפני 6 חודשים, 16 ימים ו- 22 שעות)
חח אז שימחוק אותך חחח