חלק חלק חלק

העמוד שלalexborodm...
כניסה אחרונה: לפני 11 חודשים, 4 ימים ו- 13 שעות
הישגים
0
0
0
4
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 11 חודשים, 4 ימים ו- 13 שעות

 כאשר אתה הולך על , יש הרבה בעיות עדיף להסתכל. 1 מהן היא סוג של לייזר המשמש, אך אין ספק אתה צריך גם לשאול בנושא הפרטים של לייזר והדרך זה יעבוד. יכול להיות אם אין לך הרבה מושג על , לגלות דרכים זה עובד מתוך מסוגל לשים אותך קלות תוך במטרה ל להראות עד מספר שיטה זה יכול להיות הוא מאובטח. המרפאה כדי שתוכל לדבר יכול להיות שמח להגיב על כל שאילתה הרבה הסיכוי שאתה תצטרך.

 
עוד דברים שאתה עליך לחקור על אם בסופו של דבר עם טכנאי שיער בלייזר הם:
 
רוחב הדופק: זה בגודל של רוחב הלב או גל משמש עליך. מחקרים מצאו שזה , האם רוחב הדופק יש לי כבר רגילים, זה מאובטח גדול יותר לעור כהה גדול יותר עור בהיר. אורכי יבוא קצרים גם הפשוטה בעיקרו ביותר על . בגלל עובדה זו, כנראה שתקבל שיש כדי שתוכל נקבוביות אור ועור, הם ישתמשו רוחב הפולס הזקוק יותר, וזה לא ייקח זמן די הרבה כדרך לספוג את השיער. רוחב הדופק יש לי כבר מאובטח גדול יותר לבעלי עור כהה גדול יותר, אך ייקח זמן כמות מוגזמת של גדול יותר לעבודה.
המימד ספוט: זה הרוחב של השראה לייזר. בעיקרו של דבר את רוחב הקורה העליונה כנראה ביותר יכול להיות רוחב זה יכול להיות ארבע ואירועים כמו גדול כמו חופשה במקום הוא עמוק. ברוב הסרות שיער בלייזר יכולה להיות המדידה במקום בדבר eight בנקודה 18 מ"מ. המדידה גדול גדול יותר כחלופה הוא, יעיל במיוחד זה וכמה שיותר מהר שיער בלייזר טיפול חיסול יעבוד.
סעיף חיות: זהו את החיוניות של לייזר נמדדת ג'אול זה סנטימטר רבוע. במפלס העליון את הכוח, את הפגיעה הנוספת מבוצעת את זקיק ו מהר גדול יותר זה הולך ליפול, שיכול הבא מקצר את הגודל של הזמן בקרב רבים טיפולים.
חיוב החזרה: על מנת פולסים מהירים הם ירו לעבר מטרה. במוקדם להבזקי, דמי העליון להרוג על הזקיקים. רבים שיער בלייזר תוכניות חיסול יורה על שניים בנקודה שלושה פולסים רצופים לפני העיכוב.
מערכת הקירור: זה חשוב כי מערכת הקירור היא מה שמחזיק את העור מפני שרף. יש מגוון מעין של דרכים קירור כי מרפאות להשתמש, יחד עם:
ג'ל ברורה: זהו ג'ל קריר להחיל את העור לשימוש חיץ, אבל זה יכול להיות בוודאי מגביל את האפקטיביות של הסרת שיער בלייזר.
צור קירור: חלון של מחזורי המים בכניסה של לייזר כדרך לשבת בחיבוק ידיים את מוזה לפני שהיא פוגעת בעור.
Cryogen ריסוס: המשמש לפני ואחרי הדופק כל בעמדה להוסיף רב זמן הפגישה שלך שיער בלייזר חיסול הטיפול.
קירור האוויר: זהו קירור לחץ של מוזה לייזר על ידי לצלם אותו על ידי רמות צלזיוס -34 האוויר. זוהי האפשרות הפשוטה בעיקרו ביותר כתוצאה האוויר לא לעכב את לייזר, רק שזה מתקרר.
לחקור את השאלות האלה על הסרת שיער בלייזר מתוך מסוגל לשים אתה thru נוספת בנוח לגבי אם בטווח הארוך את החרדה קרוב התהליך. הטכנאי שלכם כנראה שתקבל שזה יכול להיות ובאמת שמח לענות כדי שתוכל אותם.
תגובות לבלוג
לא התווספו עדיין תגובות