דמי משקרת!

העמוד שלדמי השנואה
דמי מתלבשת כמו פרה
תפסיקו לתחוף אותה לכול מקום! נמאס לי ממנה
כניסה אחרונה: לפני 4 חודשים, 29 ימים ו- 15 שעות
הישגים
0
0
5
44
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 6 חודשים, 12 ימים ו- 6 שעות

זוכרים איך דמי לובאטו הבטיחה לכולם אחרי הגמילה שעברה שהיא נקייה ובריאה והולכת לשמור על זה? אז יש נשמות טובות שטוענות שזה לא ממש ככה.

בשנת 2010, דמי נכנסה מבחירה למוסד גמילה לטפל בשלל בעיות עימן התמודדה, שכללו הפרעות אכילה, פגיעה בעצמה, שימוש בסמים  שהגיעו לשיא בתקרית אלימה עם רקדנית ליווי במהלך מסע ההופעות של האחים ג'ונאס. 
אחרי שלושה חודשים של טיפול אינטנסיבי , שהוביל גם לגילוי ולהודאה שהיא סובלת מהפרעה דו קוטבית, דמי יצאה ממכון הגמילה מחוזקת מתמיד, והבטיחה לשמור 
על אורח חיים בריא.

אלא שאתר הרכילות radaronline, מצטט מקורבים לזמרת שמספרים שבשטח המצב של דמי רחוק מלהיות כזה של "ילדה טובה" ששומרת  על אורח חיים נטול מסיבות פרועות ושאר מזיקים. "היא עדיין שקועה עמוק במסיבות ובבילויים" הלשינו הנשמות הטובות. "היא ממש לא פיכחת כמו שהיא רוצה שכולם יחשבו" הוסיפו.  מקורבים נוספים אמרו שדמי למדה מניסיון העבר המר שלה עם הפפראצי והעיתונות הצהובה, ופיתחה שיטה להסתיר את הרגלי הבילוי המזיקים שלה מעיני התקשורת.

קצת דוגמא אישית, לא?

כל זה בא אגב, אחרי שדמי עצמה נזפה בשני ראפרים ששרו על שימוש בסמים באודישנים לתוכנית "אקס פקטור" , שם היא משמשת כשופטת. פנייה של אתר החדשות Huffingtonpost למנהליה בבקשה לתגובה רשמית נענתה במילים "הכל שטויות". 
אנחנו מקווים שדמי  אכן עומדת מאחורי ההבטחה שלה לשמור על עצמה ולשמש דוגמא חיובית לאלפי המעריצות שנושאות אליה עיניים.

 

תגובות לבלוג
 (לפני 6 חודשים, 12 ימים ו- 4 שעות)
לא אני כתבתי את זה לקחתי את מאתר והיא ממש לא מושלמת
 (לפני 6 חודשים, 12 ימים ו- 6 שעות)
דמי לא משקרת דמי מושלמת והיית מתה להיות דמיי