22.2.2014- שבת

העמוד שלאווה (:
חתולים שולטים!!
אני מתה על חיות, אני יודעת כל דבר - על כל חיה . אני יודעת לשרוד בכל מצב בזכות בר גרילס
כניסה אחרונה: לפני 2 חודשים, 4 ימים ו- 16 שעות
הישגים
5
3
8
325
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 2 חודשים, 11 ימים ו- 2 שעות

עכשיו השעה תשע . אני התעוררתי יותר מוקדם בשש וחצי כי ליה שמה שעון מעורר בטאבלטון שלה (ולא התעוררה בעצמה!). טוב פקסול ( אבא ) הלך עכשיו לעבודה . עוד מעט אני , ליה , שלי ומאמא נלך לשלולית החורף ואולי עמית יבוא ודניאל גם . טוב לפני שנכנסתי לנט גיימס אני שידרגתי את האתר שלי , של ליה ושל עמית . האמת , האתר שלנו הוא באמת מגניב ובעמוד הראשי יש איזה כמה משחקים , שלטים והעכבר שלנו הוא טיגריס שפוער פה . הרקע האחורי ( לא הדף עצמו ) הוא מנומר. כל האתר מספר על חיות , וכמעט כל העמודים הם על חיות . אבל יש עמוד אחד שהוא על...

בר גרילס ♥ ♥ ♥ :)

אתה בטח לא מכיר אותו אבל זה השורד הכי טוב בעולם!!! יש לו 2 תוכניות בערוץ דיסקברי (הוט-44 , יס -לא יודעת) הראשונה - "השורד האחרון" שבה הוא הולך למקומות הקיצוניים בעולם ומראה לנו איך לשרוד שם . השנייה - "השורד האולטימטיבי" שבה הוא לוקח 8 זוגות והם צריכים לשרוד יחד ולהגן על כל שאר הזוגות .

עכשיו חמש וחצי ( בערב ) . עמית והחבר הקטן של ליה ( שלומי ) אצלנו בבית . הם באו אלינו בגלל שלפני שבאנו היינו בשלולית החורף ורכבתי עם מימים ( עמית ) על הקורקינט החשמלי שלי (B . ושלומי הגמל הזה מה זה הציק לנו!!!! והוא אפילו אמר לעמית בן $$$$ !!!!! טוב אני ומימים אוכלים פיצה בזמן שאני כותבת . טוב יאללה אין לי כוח לכתוב אז אני הולכת לעשות את הקווסט "המעבדה של האל" .

עכשיו שמונה . עמית הלך בשבע והגמד בשש . אני ועמית עשינו את המעבדה של האל וזה מה שאני הולכת עכשיו . טוב ביי הלכתי לישון !

תגובות לבלוג
 (לפני 9 חודשים, 23 ימים ו- 1 שעה)
את מכירה גרוויטי פולס ? ^^