סקרים בתשלום

העמוד שלטל לוינסקי
כניסה אחרונה: לפני 4 חודשים, 21 ימים ו- 13 שעות
הישגים
0
0
0
4
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 8 חודשים, 20 ימים ו- 22 שעות

 סקרים בתשלום


מילוי סקרים באינטרנט עבור תשלום נשמע כמו עניין כיפי ורווחי, אך איך זה עובד בעצם? הסיבה העיקרית מאחורי הרעיון היא צורך של חברות רבות: שהוא במילים פשוטות: לדעת מה רצונם של הצרכנים. אם לחברות יהיה יותר מידע לגבי ההעדפות האישיות של הגולשים, הם יוכלו ליצור מוצרים חדשים בהתאם לציפיות, או לשפר מוצרים ושירותים קיימים. במקום להציק לאנשים בטלפון או באימייל ולקוות לשווא לתשובה ,אותן חברות מצאו פיתרון שמועיל לשני הצדדים - סקרים בתשלום או עבור מתנות. כמו בכל תחום, גם כאן אפשר למצוא מגוון של אתרים וחברות שמציעים לנו למלא סקרים עבור כסף, והסכומים בדרך כלל נקבעים לפי אורך הסקר ומספר הסקרים שהספקנו למלא. על הסקרים נענה לפי הדעות וההשקפות שלנו, ולא נדרש מאיתנו ידע מוקדם זה או אחר בנושא מסוים.


ישנם מספר אתרים ישראליים העוסקים בתחום, והם מאפשרים לנו לקבל סקרים שונים באימייל, לענות עליהם וגם להזמין חבר להקים חשבון משלו באתר ולהשתתף ברווחים. כאן נוכל למצוא סקרים שונים, כשלכל אחד מוצמד סכום נקודות אחר. את הנקודות הללו נוכל להמיר לאחר מכן בכסף. סקרים קצרים יכולים להשיג לנו רווח של מעט שקלים, וסקרים הדורשים השקעה גדולה יותר יצברו לנו עשרות שקלים. כדאי לבדוק את סוגי השאלונים הקיימים ברשת. בעזרת קצת חיפוש ומחקר, נוכל למצוא סקרים בנושאים הרבה יותר מסקרנים מהסקר הממוצע עליו שמעתם. כאלה המכילים למשל שאלות בנושאי הקשורים בפסיכולוגיה, סוציולוגיה ועוד. בחלק מאותם סקרים, הנתונים שיתקבלו ישלחו למחקרים חשובים באוניברסיטאות ובמוסדות אחרים. בתמורה למידע, יוכל הגולש לקבל כסף או תווי קניה לרכישת מוצרים שונים.

מילוי סקרים באינטרנט הוא דרך באמצעותה אפשר לעשות כסף, אך יש לבדוק היטב את האתרים השונים.
כפי הנראה, כדאי להיות מציאותיים ולהבין שלא מדובר בסכומי גדולים במיוחד, וכן לדעת מראש שצבירת מספר רב של נקודות דורשת מילוי של לא מעט סקרים. אך יש כאן יתרון ברור -, סקרים ברשת יעילים יותר מסקרים בטלפון. הם נותנים לגולש לחשוב ולא לוחצים עליו מבחינת זמן, ומציגים לו עזרים ויזואליים כגון תמונות וקטעי וידאו. הם מספקים פיתרון מהיר יותר מאשר מחקרים ארוכי טווח, ועל כן כדאי לחברות הרבות לשלם לנו כדי שנענה להם על כמה שיותר סקרים. גם כאן, כמו בסוגים אחרים של עבודות מהבית, עדיף להתמקד בחברות ואתרים ישראליים, אך אלה אינם רבים כיום. שירותים ומדגמים ישראליים מתחילים להבין היתרונות של סקרים בתשלום, ומחלקים נקודות עבור העזרה, באמצעותן ניתן לרכוש מוצרים שונים. כדאי לבחור באתר עליו שמענו מאחרים וקיבלנו המלצות, כדי שנקבל רושם מסוים על רמת האמינות שלו. הירשמות למספר אתרים המספקים שירות של מילוי סקרים בתשלום יכולה להניב יחד הכנסה נוספת מהבית, אשר דורשת מאיתנו בסך הכל חיבור לאינטרנט והרבה סבלנות


 

 

תגובות לבלוג
לא התווספו עדיין תגובות