הצילו!מישהו יכול לעצור לי?

העמוד שלאלון100
www.bakbuk.co.il/HTMLPAGE/internal.asp?cat=4...<br /><br /><br />www.bakbuk.co.il/upimages/אלון<br /><br /><br />bakbuk.co.il
כניסה אחרונה: לפני 6 חודשים, 29 ימים ו- 18 שעות
הישגים
0
0
0
0
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 7 חודשים, 28 ימים ו- 22 שעות

הצילו!

הי  אנשים אי שם בעולם שקוראים את זה!

אני חיבת עזרה דחוף!

יש לי פחד גדול מאוד מציפורים מאז שאני תינוקת יש לי פחד מציפורים לוזה מגעיל אותי להיות בחברתן ולגעת בהן
ופעם חלמתי חלום יותר נכון סיוט שנלחמתי עם יונה אני בידיים והיא בכנפיים ואז הרגתי אותה הוא משהו ואימא שלי זרקה אותה מהחלון וכשאני חושבת על החלוחם הזה אני מרגישה צמרמורת בכל הגוף!

תגובות לבלוג
 (לפני 7 חודשים, 29 ימים ו- 7 שעות)
לא צריך לפחד, ציפור קטנה לא תעשה לך כלום, ובדיוק כמו שהסברת בבלוג שלך על הג'וקים, הציפור מפחדת ממך יותר ממה שאת מפחדת ממנה.

אבא שלי גר בנפרד והוא מגדל תוכי, אני בא עליו לפעמים, והכלוב של התוכי פתוח אז הוא יכול לצאת, כשהתוכי רק הגיע לבית הוא יצא מהכלוב ועף בכל הבית, ישבנו ואכלנו וכל שנייה התוכי ישב על ראש של מישהו אחר.

פעם באה לבית ילדה, היא לא פחדה כל כך אבל כשהתוכי היה יוצא היא הייתה בהיסטריה, התוכי פעם אחת ישב לה על הראש והיא פחדה מאוד, אחר כך הוא ירד ושוב אלה, היא התחילה פחות לפחד וכ'ו.

בסך הכל לכולם יש פחד, כל מה שצריך לעשות זה להתגבר עליו.
 (לפני 7 חודשים, 29 ימים ו- 7 שעות)
אני מגדלת תוכונים סוג של תוכים.
רוב הצפורים הם פחדניות:או כשהם יראו משהוא מפחיד הם יברחו או יתחילו לנשוך אך הנשיכות שלהם לא כואבות אפילו לא מרגישים אותם.
יש מספר דרכים להתמודד עם הפחד :
1.טיפול פסיכולוגי
2.ציפורים אף פעם לא תקפו בן אדם אז אין ממה לפחד .
ציפור לא תוקפת ראשונה!! אים ציפור רואה מישהוא שהיא לא מכירה היא מפסיקה לשיר ונושמת גדולות כך אפשר לראות שהיא מפחדת,רק אחרי זמן מה היא רואה שהמישהוא הזה לא עשה דבר היא ממשיכה בשירה.אם טיפול טוב והרבה אהבה ציפורים בקלות יכולות להפוך לחיות אהובות!!!!