קלופין

העמוד שלאמיליהXD
כניסה אחרונה: לפני 1 חודש, 16 ימים ו- 6 שעות
הישגים
0
0
0
16
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 1 חודש, 16 ימים ו- 5 שעות

אתם בטח שואלים את עצמכם מי הוא בכלל. אוקיי אוקיי אני אסביר לכם....alt
alt
אזזזז... קלופין הוא דמות מתוך סרטו של דיסני "הגיבו מנוטרה דאם" . הוא המספר , מפעיל בובות , והליצן. אה כע , הוא גם צועני (לכו חפשו בגוגל מי אלה צועניים )

לאחרונה התחלתי להעריץ את הדמות הזאת בצורה מטורפת! altאני יודעת מה אתם חושבים.. שזה מטורף לגמרי.. אבל אם היה לכם ראש פתוח תאמינו לי שגם אתם הייתם מסתכלים על הדמות הזאת כמוני.
אבל אני לא היחידה בעולם, התחלתי לחפש תמונות שלו ומצאתי הרבה ציורים של מעריצים ומעריצות וגם קליפים ביוטיוב... ( אם אתם עכשיו מחפשים את כל זה תכתבו clopin ) . גיליתי שיש יותר מאלף מעריצים! זה לא הרבה אבל זה יותר ממה שחשבתי שיהיו...

עכשיו, שמעו . אני עכשיו מציירת קומיקס  (אני יודעת לציירת מאוד מאוד יפההalt) על קלופין. על הסיפור שלו שלכאורה לא מראים בסרט. ואולייייייי אני אשקול להעביר את זה לחברת דיסני שיעשו מזה סרט (איזה תוכניות יש לי....alt)

הייתם רוצים לראות את הסרט?

ועכשיו לשאלה היותר חשובה. אם באלכם (תכתבו לי בתגובות ) שאני כל שבוע אפרסם ביום שישי/שבת את הקומיקס ואסביר .. ננוווו מה אתם חושבים??

תגובות לבלוג
 (לפני 1 חודש, 15 ימים ו- 19 שעות)
אחרייי הבלווג הזזה ?! ייש עווד בלווג . ואחריוו ?! הבלווג שליי . ואתתם ?!?! נכנסיים כעי ?! ישש ילדדה שע*רליללה שצרייכה חיינווך דחווף !
 (לפני 1 חודש, 16 ימים ו- 19 שעות)
לא כדי לך... יעשו מלא בעיות אם תביאי לדיסני וכל הכסף...
 (לפני 1 חודש, 16 ימים ו- 19 שעות)
ראיתי ת'סרט כשהייתי ממש קטן,היום אני לא זוכר כלום ממנו.
 (לפני 1 חודש, 16 ימים ו- 19 שעות)
ראיתי את הסרט הוא נורא יפה
 (לפני 1 חודש, 16 ימים ו- 19 שעות)
היייייי