להישאב למשחק

העמוד שלאהוד 111
כניסה אחרונה: לפני 7 חודשים, 7 ימים ו- 19 שעות
הישגים
0
0
0
0
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 5 חודשים, 19 ימים ו- 7 שעות
הקדמה alt
אני עושה סיפור על מישהו שנשאב לתוך רשת האינטרנט והוא צריך לעשות דברים מורכבים כדי לצאת מרשת האינטרנט. אני כותב את הסיפור בזמן שאני מפרסם אותו. האיש נמצא במשחקים באתר, ככה שזו מין פרסומת סמויה. אני מדלג על חלק מהסיפור- הוא נשאב בעקבות באג במחשב. הגנים שלו התאימו למידע של המחשב אז הוא נצמד אל האינטרנט והוא צריך לצאת ממנו. רוב הזמן הוא נמצא במשחק "המעבדה של האל" וקורים שם דברים מדהימים- אנשים חוזרים לחיים, שוטרים מביאים מחבלים לבתי הכלא, טכנאים מתקנים את הטלוויזיות ועוד ועוד. והכול מאלמנטים בסיסיים.

פרק 1

גרג נשאב לתוך המשחק "המעבדה של האל" ששיחק בדיוק. (הערה: אני אוהב את המשחק הזה). "איזה מזל", הוא חשב לעצמו. "בדיוק יצרתי את האלמנט אדם".הוא היה צריך לצאת, אבל הזכוכית של המשחק מנעה ממנו לטפס אל הכפתור יציאה מהחשבון ולברוח אל רשת האינטרנט הגדולה. הוא החליט שכדאי לגלות אלמנטים חדשים. לפני זה צריך אש כדי להתחמם. אבל אש טבעית כמעט לא הייתה בעולם. גרג ראה את העולם המופלא הזה והחליט להיות יצירתי. הקדמונים השתמשו בשפשופ אבנים כדי ליצור אש. גרג עשה את זה. אבל בטעות האבנים נשרפו ויצרו.. מתכת! גרג מאוד שמח שהוא גילה אלמנט חדש. הייתה את המוזיקה השמחה הזאת והציור של המתכת. הוא רצה לטפס על הציור וללכת, אבל הציור נעלם והעולם שלו חזר. גרג חשב- מה אנשים עושים שיש להם מתכת? כלים! הוא הבין שאפשר לעשות כלים ונוצר אלמנט חדש, אבל אילו כלים? הוא הבין: כדי להשיג אוכל ולצוד דינוזאורים ולדוג דגים הוא צריך כלי נשק. הוא יצר עוד אלמנט. אז הוא הצמיד את כלי נשק אליו והתחיל במלאכת הציידות שלו. עוד אלמנט חדש. הוא תפס ציפור, אבל ציפור היא לא טעימה במיוחד. הוא השתמש בפרה. חלב- אלמנט חדש. וגם היה הרבה דם. פתאום הוא ראה דינוזאור. הוא הבין שצייד לבדו לא יכול להביס דינוזאור כזה גדול, אז הוא שכלל את כלי הנשק והפך ללוחם. הוא הרג את הדינוזאור. אחריו הגיע דרקון יורק אש. הוא הבין שיש מלא אנשים והם ברחו מהדרקון. הוא הרג גם את הדרקון. כולם שמחו והגדירו אותו כגיבור. הוא טיפס על הגופה של הדרקון וקפץ ממנה אל תקרת המשחק. הוא הגיע ל"שתפו את החברים שלכם", ונכנס לפייסבוק. קצת עזרה מחברים.

פרק 2

הוא הגיע להודעה של פרסום המשחק. הוא היה על רצפת החלון של הפייסבוק, אז הוא החליט לעשות "שלח במקום זאת כהודעה". אבל הוא עדיין לא הגיע לכתוב שיעזרו לו. הוא רקע חזק על הרצפה עד שתיבת ההודעה הפרטית תיפול. הוא אכן הצליח, אז הוא העמיד את זה באופן מסודר. לא היה לו עם מה לכתוב, אז הוא חרט עם האצבע שלו. הוא כתב הודעה לחבר שלו, רון. הוא נתן את הפרטים שלו להתחבר לפייסבוק, ואז הוא אמר לו להסתכל על ההודעות הפרטיות, כי לשם גרג הגיע אחרי שהוא שלח את ההודעה. הוא גם אמר לו להביא כלי נשק בהעתק הדבר מהמעבדה של האל כדי שגרג יכול מתוך המסך לחתוך כפתורים ולהפיל אותם כדי שיוכל לכתוב את ההודעה. רון אכן עשה את זה. הוא לא הופתע, הייתה לו הרגשה שזה חלום- למרות שזה לא. גרג חתך בהודעות הפרטיות את "הודעה חדשה". הוא כתב לרון. "עבודה יפה! עכשיו- תתן לי קצת אוכל מהמעבדה של האל,  לא אכפת לי מה. זה חשוב שזה יהיה מהמשחק הזה כי שם האוכל אמיתי. אני יודע שאתה טוב במשחק, אז אתה יכול לתת לי.. לחם, חלב, מים ובשר? עדיף בשר של פרה.. אה, ובעזרת הכלי נשק תחתוך את הלחם ותכין המבורגר עם הבשר פרה!" רון קרא את ההודעה והגיב. "לא הגזמת בכלל! טוב, אני אעשה את זה". רון באמת טוב במשחק. הוא עשה את המשחק מיליון פעם- הוא כבר עשה אלכוהוליסט, מטוס, ספינה, גורדי שחקים, אפילו מכשף! (הערה: האלמנטים האלה באמת קיימים במשחק). רון עשה את האלמנטים והחליט שהוא צריך לתת לו גם מטוס, כדי שיברח. גרג מאוד שמח, אבל הוא לא ידע איך להטיס מטוס! אין שום אלמנט של קברניט או משהו, אז רון נתן לו לוחם וקיווה שללוחם יהיה יותר ידע. הלוחם התחיל להטיס את המטוס אל מחוץ לאינטרנט, אבל הוא התרסק. הוא נחת במקום לבן ולא ברור באינטרנט.

פרק 3

גרג היה מזועזע מכך שרון הצליח לעשות מטוס שהוא עצמו עוד לא עשה אלכוהול, אבל הוא לא התרכז בזה. הוא ראה שיש זכוכית על אחד מהקירות. היו עליה מלא אדים. הוא שפשפ את הזכוכית וראה שכתוב משהו. "ברוכים הבאים לדף הסודי באינטרנט. אם הזכוכית הייתה מכוסה אדים שבאתם, אתם הראשונים שרואים את זה. לאתר הזה אין שום כתובת או קישור, אבל הרמזים להגיע אליו מוחבאים ברשת האינטרנט הענקית. אם הצלחתם למצוא את המקום הזה- אתם גאונים. כל מה שנותר הוא לשבור את הזכוכית ולגלות עולם מופלא". גרג והלוחם שמחו מאוד. הלוחם השתמש בכלי הנשק ושבר את הזכוכית. זה היה באמת עולם מופלא, יפה פי 50 מהעולם במעבדה של האל. בכל מקום היו איילות, קשת בענן, עצים יפים.. פתאום גרג ראה שער. היה כתוב מעליו "השער להכול"- לכל מקום באינטרנט, רק מתרכזים וזה מוביל אותך. גרג הלך אל השער ופתאום חבורה של לוחמים קפצה ועמדה לפני השער. "אנחנו מזהירים אותך, אל תעבור דרך השער". גרג נזכר מאיפה הלוחמים האלה- מהמעבדה של האל! הלוחם לא היה יכול להילחם איתם כי הם היו רבים. אבל גרג נזכר במשהו מגניב שרון הראה לו במעבדה של האל- יש מכשפים שאם שמים אותם עם לוחמים המכשפים הופכים את הלוחמים לתולעים. אבל גרג לא מצא אף מכשף. אפילו לא היה לו בגדים- האלמנט הזה עוד לא התגלה. רון לא יכול לתת לגרג מכשפים, כי גרג נמצא במקום סודי באינטרנט שרון לא יכול להיכנס. גרג החליט להגיד לרון לחפש את הרמזים למיקום באינטרנט. הוא חרט על הזכוכית של המסך מה עליו לעשות. "תחשוב- אני באתי לכאן במטוס. אנחנו המראנו למעלה לתקרת החלון של הפייסבוק. יש את הקו הכחול הזה למעלה- אולי תגדיל את המסך שם ויתגלה משהו סודי?" רון עשה את זה. הוא ראה נקודה מטושטשת, אז הוא הסתכל על זה במיקרוסקופ. "הקוד למקום הסודי הוא: 766". ככה היה כתוב מלא מלא פעמים. רון הבין שהוא צריך להגדיל עוד כדי להגיע למקום הסודי, אז הוא הגדיל את המסך עד למקסימום וקירב את המיקרוסקופ. המקום הסודי באמת נמצא, אבל המכשף היה גדול מדי. רון הבין שצריך ללכת לאתר מכבסה. הוא ראה ציור של מכבסה והעתיק אותה אל המכשף. הבגדים התכווצו לו אז הוא נאלץ לכווץ את עצמו. הוא נפל לתוך העולם והרג את כל הלוחמים, אבל כולל הטייס. מה עכשיו?

פרק 4

גרג חשב לאיזה אתר להגיע. בינתיים המשחק המעבדה של האל עשה לו רק טוב, אבל מצד שני זה ישגר אותו לרצפה של החלון. אז הוא נזכר לאתר שהוא ראה שהמשחקים אם על התחתית. הוא שיגר את עצמו לאתר הזה. אבל ברגע האחרון הוא התחרט- באתר הזה זה יחשיב לו משחק חדש ומכיוון שהוא עוד לא גילה את האדם באתר הזה הוא ייעלם. הוא אמר לרון שיעשה לו את כל האלמנטים במשחק שיהיה לו יותר קל. רון עשה את זה וגרג גילה כמה העולם מדהים שיש הרבה אלמנטים. הוא זכר איך זה היה בהתחלה, שהיו רק בני אדם. היו שם עצים, דשא, לוויתנים, דולפינים, פרות, זאבים, אלכוהול, נייר, מכוניות, בקתות, בתים, חשמל.. (הערה: באמת כל הדברים האלה קיימים במשחק. משחק ממש מגניב). גרג אכל המבורגר בבית שלו. הוא לקח כמה בגדים יפים ותכנן את החיים שלו. אבל אז הוא נזכר שלא היה אז כסף ורכוש- כל דבר הוא של כל אחד. גרג הסביר לאחרים (הוא ניסה להסביר בלי שפה)- הוא לקח ניירות וחרט עליהם עם דיו וקרא להם כסף. אבל איך לשכפל את זה? רון הבין את גרג, אז הוא עם הידע הטכני שלו שינה את ההגדרות במשחק שיהיה עוד אלמנטים. הוא עשה את זה ביצירתיות. אחד מהאלמנטים הבסיסיים היו חלל. חלל ומטוס- חללית. חלל ואוויר- חליפות חלל. נייר ובית- מסמכים. אחרי איזה 10 שעות העולם נהיה מודרני לגמרי. אבל העולם שינה את צורתו. היה יותר מדי כלי נשק. כל אחד היה יכול לפרוץ אל המקומות המאובטחים ביותר. לכל איש עסקים הייתה פצצת אטום משלו. רון מהר הוריד את האלמנט של מתנקשים ומחבלים לפני שהעניינים השתגעו. אבל אז לא היו שוטרים, לא היו בלשים, ולא היו הרבה בבתי חולים. כולם איבדו את הפרנסה שלהם. לא הזכירו תאונות בטלוויזיה אז דיווחו על דברים פחות חשובים ואנשים הפסיקו לצפות בחדשות. לא היו מלחמות , אבל לא היו הסכמי שלום. לא היה מה להזכיר גם בעיתונים ובחדשות באינטרנט. רון הוסיף מתנקשים, אבל הרבה יותר בלשים, שוטרים, בתי חולים, בתי משפט ובתי כלא. עוד אדם במכונה לשכפול גנטי, עוד טלוויזיות, עוד ספרים, יותר מדי בתים.. המשחק בגרסה החדשה ממש מורכב, רון חשב. הוא החליט ליצור חור שחור שישאב את כולם ולהתחיל את התרבות מחדש. אבל מה יקרה?

פרק 5
רון יצר ארץ שמחה. הרבה שמש, עם טכנולוגיה חזקה ומשוכללת במיוחד אבל בלי אנשים רעים, ודברים שלא מזיקים להתחממות הגלובאלית. היו יותר מ-3,000 אלמנטים. רון יצר את גרג במדויק לפי המכונות הגנטיות והחליט שמגיע לו לנוח. גרג שמח מאוד שהוא ראה את העולם הזה. הוא כתב משהו לרון ."רון, אתה עשית דברים מדהימים! איך הצלחת לעשות את האלמנטים האלו מדברים כל-כך פשוטים?" רון חייך. "זה לא כזה מסובך- כתב וקולות זה שפה, אור ואוויר זה צבעים, צבעים וטכנולוגיה זה ספקטרום, גנים וטכנולוגיה זה גנטיקה".. גרג בעולם המופלא הזה כתב ספר בדיוני על מה שקרה לו ונהיה סופר מפורסם. היה לו בית מפואר והרבה כסף.. רון הסתכל עליו וקינא בו. אצל גרג אלה היו יותר מ-30 שנה, אבל אצל רון בעולם האמיתי עברו לא יותר מכמה ימים. גרג חשב איך לשמח את רון, אז הוא שכפל את רון ושם אותו בתוך העולם. רון ממש שמח והוא התפרסם בכך שכתב ספרים עם גרג. בקיצור, הכול היה יפה. אבל המחשב שבו שוחק הכול התחיל להתקלקל. הכול התקלף לאט מהעולם היפה. גרג לא ידע מה לעשות. אם רון היה נשאר בחוץ הוא היה מציל את המצב! גרג ורון ניסו לברוח מהעולם, אבל לא היה אפשר לברוח. גם הם הגביהו את התקרה של המשחק לכמה קילומטרים. הם טסו לשם במטוס, אבל המטוס לא היה יכול לצאת מהמשחק כי הוא חלק ממנו. הם קפצו מהמטוס אל תקרת המשחק. אם מישהו היה עושה העתק-הדבר המטוס היה יכול להוביל אותם אל המקום הסודי, אבל אף אחד לא יכול לעשות את זה. גרג ורון ישבו על תקרת המשחק וניסו לחשוב מה לעשות. לגרג עלה רעיון. "יש בעולם הזה ממ"ד, נכון? אנחנו יכולים להיכנס אל הממ"ד ושיגן עלינו. אנחנו נהיה לבד שם, כי הדמויות במשחק לא יכולים למות מהתקלה- אנחנו הגענו מבחוץ". רון הסכים עם התוכנית הזאת אבל המטוס כבר הלך ולא היה להם לאן ללכת. בחלון של המשחק לא היה כלום חוץ מהמשחק, מהתפריט של המחשב ומהתפריט של האתר שנמצא למעלה- עמוד ראשי, קטגוריות משחקים, "התנתק".
DoodleGod
המעבדה של האל

פרק 6
גרג ורון לא היו יכולים להגיע למעלה, אז הם קראו לאנשים למטה במשחק שיעזרו להם. האנשים לא שמעו אותם, אז גרג ורון החליטו לחכות למטוס ולקפוץ אליו (הם לא יכולים לקפוץ לתחתית המשחק מהצד, כי הם גם ימותו). שמטוס עבר לא היה להם אומץ לקפוץ, אז הם דחפו אחד את השני. הם הגיעו לדלת של המטוס, פרצו אותה ונכנסו (אם הם היו נכנסים דרך החלונות הלחץ היה הורג את כולם תוך 20 דקות בערך). הם מהר סגרו את הדלת ומתנשפים הסבירו לכולם מה קורה. "אנחנו הגענו מלמעלה.. סיפור ארוך, אנחנו חייבים להגיע לחדר ממ"ד מפני דברים כמו קרינה! לאן המטוס טס?" האנשים ההמומים לא הבינו שום דבר. "♣♦&¶♠ֻ‎‎7ף" רון לא חשב על זה. "שיט! הם זרים והם מדברים שפה לא מוכרת! מה לעשות!" "רון, תירגע. אנחנו צריכים לחכות רק שהמטוס ינחת ואז נחשוב מה לעשות!" הצבעים במטוס החלו להתקלף. כמובן שרק גרג ורון שמו לב לזה. הם הבינו שלמטוס ייקח הרבה זמן לנחות. לפתע לרון עלה רעיון. "יש גם משחק שני בסדרה שנקרא המעבדה של השטן והוא יותר טוב, צריך להגיע לשם!" (הערה: המשחק לא נמצא בנט גיימס אז אני לא יכול לשים פה את המשחק או תמונה שלו. תחפשו בגוגל "המעבדה של השטן") גרג חייך. "נכון.. אבל איך להגיע לשם?" "פשוט מאוד. נקפוץ מהמטוס אל הקיר של החלון, נטפס ובשיא המהירות נכתוב "המעבדה של השטן" במנוע חיפוש". גרג טוב בטיפוס אז הוא קפץ ראשון מהמטוס והתחיל לעלות על הקיר של החלון. רון נתלה על הרגל של גרג. לאחר כמה דקות הם הגיעו למעלה, גרג כתב "המעבדה של השטן" ולחץ על הזכוכית מגדלת. פתאום גרג ורון נשאבו לחלון של google והתחילו ליפול. הם נאחזו בכותרת של אחת מהתוצאות-  "המעבדה של השטן, בפלופי משחקים". רון לחץ על הקישור והם נכנסו אל האתר- נפלו אל תוך המשחק וראו את הלוגו עם העין האדומה הענקית. רון לחץ על "start" והופיעה הפתיחה. "בהתחלה אלוהים יצר את כל האלמנטים, אבל לשטן גם יש עבודה לעשות! השטן יצר אלמנטים אפלים.. שטניים.. והרבה דברים רעים קרו".



תגובות לבלוג
לא התווספו עדיין תגובות