בלוגג מוקדשש למנההל האתרר ......

העמוד שלבךבחךלבחןוב
בלולבלבלביו
בחלבטוןבעי
כניסה אחרונה: לפני 2 חודשים, 4 ימים ו- 1 שעה
הישגים
0
0
1
78
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 3 חודשים ו- 15 שעות

 חמודי ... , מנהל האתרר .. בחייאת דינאקק !! תפסיקק לחפשש מרחבב ולבדד ... , הרי אתהה החלטתת לקחתת עליךך את האחריות להיותת מנהלל של אתרר !! ... , וכנראהה שאתהה לאא עומדד בזהה !! ..... , בלי כעסס פליזיי !!! לפחותת תתיחסס אלינוו תענהה ... , אני יודעת שאתה עוזרר אבלל בהמוןן מקריםם לאא ... , פעם במשתמש אחרר מזמן מזמן האתרר היה נטושש לגמריי !! ותראה לאיזה רמה הגעת עכשיו !!!! .. , תוסיף עודד !! תעזורר !! ותיראה עוד לאיזהה רמהה תגיעע !! יש אתריםם האתריםם הכיי פשוטיםם שהםם מצליחייםם לגמריי ... , אפילוו כאלהה שרק עכשיו נפתחו .. תוך שתי שניות שתי מליון נרשמים והצלחות שאיןן דברים כאלההה!!!!!! למשל המיקמק מי שמכירר ... , תיראוו תיראוו !!! אתרר וירטואליי קטנטן הפך להצלחהה מסחררת !! גם מוגוביי !! סת'כלל לפחוותת ישש להםם בובותת משלהםם .. , תעשו אוליי לפחותת שלטים לחדרר ...... תארגן צוות ותצליחח למיקמקק ישש סידרתת טלווזיה גם באקולוקו יש פעילויות וישש אתר וירטואלי שאני לא מכירה ?? קלאב פינגווין וובקינז מה שלא יהיהה !!! אניי מכירהה ויודעתת שהם מצליחיים ברמותתתתת מטורפוותתתתת !! תפתחח את עצמךך תשיםם יותרר עלינוו תעשה לך רייטינג XD ותראה לאיפהה תגיעע ...... 

תגובות לבלוג
 (לפני 2 חודשים, 22 ימים ו- 14 שעות)
מהיר אור או אייך שלא קווראיים לך .. :P
סתוווווווום אתה ! : \ ...
 (לפני 2 חודשים, 26 ימים ו- 14 שעות)
וסטמו
 (לפני 2 חודשים, 30 ימים ו- 14 שעות)
ואם כבר תגידי לו שיהיה אפשאר לעשות שוב משחקים (על הדרך)
 (לפני 3 חודשים ו- 14 שעות)
כעע כלב *********** בן ******** כלב שיעשה משוו עםם האתרר המOר*ח הזהה
 (לפני 3 חודשים ו- 14 שעות)
אל תזכרי לי את שם המנהל האתר הז!!!נההה הזה
 (לפני 3 חודשים ו- 14 שעות)
נוו בטחח שכןן !!! ולא אכפתת ליי שלא יקשיבב אבלל הרבהה ילדיםם יפרשוו ומגיעע לוו !! כיי הואא לאא מסכןן מי ישמעע חסרר לבנאדםם הזהה משוו !! יש לו בית אוכל וכל מה שצריך מישוו !!
 (לפני 3 חודשים ו- 14 שעות)
אז מדעתחה שנכתוב לו בבלוג שלו -.-
 (לפני 3 חודשים, 1 יום ו- 14 שעות)
אין סיכוי שמנהל האתר יקשיב לך,הוא בחיים לא נכנס כמעט לבלוגים.ויש כמה שאומרים מסכן המנהל,יש לו הרבה עבודה... אבל אם הוא עובד כל כך קשה,למה האתר נטוש כל כך? אני יתייאשתי כבר.