"סיפורי איתן" - בערב יום הכיפורים

העמוד שלerutyru12
חזרתי!!!!!
<object ='clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000' codebase='http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,0,0' width='500' height='50'><param name='FlashVars' value='txt=!!יתרזח' /><param name='movie' value='http://niranbd.com/newcity/glitters/glitter7.swf' /><param name='quality' value='high'/><param name='wmode' value='transparent' /><embed src='http://niranbd.com/newcity/glitters/glitter7.swf' FlashVars='txt=!!יתרזח' quality='high' wmode='transparent' width='500' height='50' type='application/x-shockwave-flash' pluginspage='http://www.macromedia.com/go/getflashplayer' /></object>
כניסה אחרונה: לפני 9 חודשים, 5 ימים ו- 7 שעות
הישגים
0
0
1
552
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 5 חודשים, 27 ימים ו- 4 שעות

 הקדמה - "סיפורי איתן" אלו הם הסיפורים האמיתיים שקרו לי בחיים שלי, תואהבו את זה, אני ימשיך. לא תואהבו את זה, אני יפסיק. (למי שלא יודע מה זה "סיפורי איתן" יכול ללחוץ כאן ולהגיע לבלוג ההסבר).

בערב יום הכיפורים - 

אז שנת 2012, לא מזמן היה יום כיפור נכון? (ניראה לי בערך לפני חודש, חודשיים.. משהו כזה) אז בערב של יום הכיפורים אני וכמה חברים שלי נסענו באופניים ביישוב שאני גר בו, נסענו באזור כרגיל.. ביישוב שלי נימצא גם הבית-ספר שלי. אז בשעה 20:49 בערב הגיע איזשהו גנב ילדים מסוכן שיכור, וניפץ זכוכיות של חלונות של מכוניות שחנו שם! אז מישהו הזמין משטרה: הגיעו בערך 3 או 4 ניידות, ותפסו אותו. אחרי זה אנחנו הולכים בשקט ברחוב. ופיתאום מצאנו את חבר שלנו והוא מדבר בלחש ואומר "תדברו בשקט, יש עוד אחד כזה, הוא מאחור!"  אנחנו ניבהלנו והתחלנו קצת לרוץ, וראינו בדרך קבוצות של ילדים שבורחים (אני יהיה כנה עשיתי פיפי במכנסיים מרוב פחד!) בקיצור החלטנו שכל אחד חוזר הביתה. אני גר בבניין, בדירה. אבל איזה מסכן חבר שלי, יש עוד אחד כזה שגר ברחוב שלו, ושהחלטנו שכל אחד חוזר הביתה הוא לא היה מסוגל אז ההורים של חבר שלי הסכימו ללוות אותו..



אתם לא קולטים איזה פחד זה!!  אמא'לה..  שמח שזה עבר.. ואל תחשבו שאני פחדן! אם הייתם במקומי הייתם רואים איזה פחד!! טוב אז בקיצור זהו.. אם אני יראה שתואהבו את הסיפורים האלו יש לי עוד כמה סיפורים.. (אני שם כאן רק את המעניינים!) אז.. המשך יום נעים לכולם! :)



תגובות לבלוג
 (לפני 5 חודשים, 27 ימים ו- 14 שעות)
ערבי נסע עלי וזרק עליי אבן ביום כיפור
 (לפני 5 חודשים, 27 ימים ו- 14 שעות)
עם אתה שואל אותי אני לא האבתי