איך לעשות סקר אמיתי ?

העמוד שלerutyru12
חזרתי!!!!!
<object ='clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000' codebase='http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,0,0' width='500' height='50'><param name='FlashVars' value='txt=!!יתרזח' /><param name='movie' value='http://niranbd.com/newcity/glitters/glitter7.swf' /><param name='quality' value='high'/><param name='wmode' value='transparent' /><embed src='http://niranbd.com/newcity/glitters/glitter7.swf' FlashVars='txt=!!יתרזח' quality='high' wmode='transparent' width='500' height='50' type='application/x-shockwave-flash' pluginspage='http://www.macromedia.com/go/getflashplayer' /></object>
כניסה אחרונה: לפני 9 חודשים, 11 ימים ו- 23 שעות
הישגים
0
0
1
552
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 6 חודשים, 24 ימים ו- 20 שעות
 אז החלטתי לעשות מדריך לכל אלה שביקשו איך לעשות סקר אמיתי.. אז נתחיל. 
דבר ראשון עליכם להיכנס לאתר הזה: (אני אתן את הלינק לאתר בתגובה הראשונה)
 נכנסתם? יופי, עכשיו אתם לוחצים על "הרשמה לאתר" ותירשמו (ההרשמה חובה כי כדי ליצור סקר צריך ל-ה-י-ר-ש-ם!)
נרשמתם? מצוין אז עכשיו  אתם לוחצים על "יצירת סקר" נכנסתם יופי, תנו שאלה תנותשובות ותעשו את הדברים הכללים. ואז אתם רואים שני משבצות? אתם רואים שבשניה כתוב" פרסם באינדקס האתר"  אם אתם רוצים לפרשם את הסקר כאן בבלוג אז על תעשו וי על המשבצת הזאת אם אתם רוצים באתר הזה של הסקרים לפרסם אז תעשו V . אוקי לאחר שביצעתם הכל אתם לוחצים על "צור סקר!" ואז הוא מראה לכם כמה קודים. אתם צריכים רק להעתיק את הקוד שכתוב מעליו "
הדבקת הסקר באתר" ואז אחרי זה אתם מעתיקים את הקוד ומדביקים למשל לכאן. (אבל אם אתם תדביקו את זה בהודעה או פרופיל זה לא יעבוד. זה יעבוד רק בבלוגים.)

נו אז?







מקווה שעזרתי :)
erutyru12.    (ליקרוא לי איתן!!!!!!!!!!)
תגובות לבלוג
 (לפני 6 חודשים, 22 ימים ו- 5 שעות)
איך אני שם סקר
 (לפני 6 חודשים, 23 ימים ו- 5 שעות)
http://www.skarim.co.il/poll/idan/39160/