חטולים (חתולים)

העמוד שלayeletzuck...
כניסה אחרונה: לפני 8 חודשים, 9 ימים ו- 17 שעות
הישגים
0
0
0
5
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 6 חודשים, 14 ימים ו- 18 שעות

איי.
עתם בתך שועלים עת עצמחם למא פו ושם יש לי שגיעוט קטיב... (מיאו!) ובחן... זה בגלל שעני לו בעמט איילת, עלה אחטולה שלה... (מיאו!) נו, זות שרועים בתמונט אפרופיל של איילת! הי גילתא לי עת אסיסמא שלה, עז נחנסתי! הי ארי לו עסרה אלי להקנס, אז מוטר לי, לו? (מיאו...)

ולמא הכלטטי לחתוב את אבלוג אזה? קדי לאדגיש עת עוכלוסיית אחטולים באולם! (מיאו!) קן, קן, עני חושבט שאין מספיק זחויות לחטולים קמו שיש לבני העדם באולם! עפילו לנשים יש יוטר זחויות מלחטולים! (מיאו!!!) ענחנו צריחים לצוד עת העוכל שלנו (עני, במכרה, לו... קי אני חטולת ביט, אבל אשאר קן! מיאו!!!), ענשים בואטים בנו, ועני חושבט שעני מייללת בשם קול אחטולים באולם כשעני אומרט שזה לו פר! (מיאו!!! alt) ארי, עף-עחד לו בואט בבני העדם, נחון? עז למא לבאוט בנו, אא?... alt (מייייייייאו...)

עבל זה קבר מאכורינו, ועחשיו נאבור לנוסה אכר.
אחיים שלי! (מיאו!!!)
ארבה חטולים שעלו עותי באבר, "מי זות איילת בשבילח?" ובחן, זה ברור קשמש! (מיאו!) איילת הי אכותי אגדולה! עמא שלי, הי באצם עמא של איילת, עבא שלי הו עבא של איילת ואעח אגדול שלי הו אעח אגדול של איילת. הרבה חטולים גם שעלו עותי "איי, עיך עת מטמודדת אם אאובדה שעת מאומצט?" (מיאו...) ועני טמיד אניתי: "עני מאדיפה לשים עת אאובדה אזות בצד, ולהטייחס לאניין שקרגע הם אמשפכה שלי, וקך גם יהיה במשח קול חיי". (מיאו!)

עוי! (מיאו!) פטאום נזקרתי שלו אצגתי עת אצמי בפניחם! ובחן, קורעים לי טשע (9), בגלל ערבע סיבוט: 1. אימצו עותי בחודש ספתמבר 2. אימצו עותי בשנט 2009 (וגם נולדטי בשנט 2009, מיאו...) 3. אימצו עותי בשנט טש"ע (שנה שאברה. וגם נולדטי בשנט טש"ע, מיאו...) 4. ישנן טשע נשמוט לחטול!
עחשיו... א... רצו לקרוע לי שבא... (7) בגלל שנולדטי ב-7.7 2009, עבל, (מיאו!), איו יוטר סיבוט לשם טשע, אז קרעו לי טשע...
עני בט שנה וקצט ועני עקרה... (מיאו!!!............ alt) עבל זה ימנה ממני רק לאיתרבוט, לו להתחטן, עז... עני פנויה לגמרי! alt



אד כן אבלוג שלי, 
        אואבת טמיד,
                   טשע צוקר

מיאו!!!

תגובות לבלוג
 (לפני 4 חודשים, 4 ימים ו- 15 שעות)
מה הקטה אם המיאו
 (לפני 6 חודשים, 9 ימים ו- 15 שעות)
לא הבנתי ביחלל
 (לפני 6 חודשים, 10 ימים ו- 15 שעות)
מותק לא הבנתי בכלל מה כתבת אני רק מקווה שלא כתבת משהו רע על על חתולים למה אני מתה עליהם למרות שהחתול שלי נדרס וחברה שלו נישארה....
נ . ב
יש שגיעות כתיב...
 (לפני 6 חודשים, 13 ימים ו- 15 שעות)
אין לי מווושג מאמי ( X
 (לפני 6 חודשים, 14 ימים ו- 15 שעות)
למה היא תמיד אומרת בסוף משפט (מיאו!!
 (לפני 6 חודשים, 15 ימים ו- 15 שעות)
חחחחחחחחחחחח
 (לפני 6 חודשים, 15 ימים ו- 15 שעות)
אממ .. רואים שהיה לך משעמם ..